Установка ГБО пропан на Chevrolet Captiva (C100), Alloytec HFV6
Установка пропанового газобалонного обладнання на Chevrolet Captiva (C100), двигун Alloytec HFV6, 6-циліндровий, V-подібний, обсяг 3, 2 л (230 к.с.). Встановлено ГБО 4-го покоління BRC Sequent Plug & Drive CNG (Італія) з балонними вентилями із запобіжними клапанами і запірним електроклапаном, система з двох полегшених металопластикових балонів CNG-2 (тип 2) 55 л + 65 л розташована в багажному відділенні в речовий ніші за спинками задніх сидінь. Автомобіль експлуатується в Києві
Chevrolet Captiva (C100), двигун Alloytec HFV6, 6-циліндровий, V-подібний, обсяг 3.2 л, 230 к.с.
Система з двох полегшених пропанових металопластикових балонів CNG-2 (тип 2) 55 л + 65 л з вентилями із запобіжними клапанами і запірним електроклапаном в багажному відділенні в речовий ніші за спинками задніх сидінь
Балонний вентиль із запобіжними клапанами і запірним електроклапаном
Подкапотная компоновка ГБО BRC Sequent Plug & Drive CNG (пропан)
Салон Chevrolet Captiva (C100)
Кнопка перемикання і індикації режимів роботи ГБО BRC Sequent Plug & Drive CNG з покажчиком рівня палива на передній панелі зліва від рульової колонки
Chevrolet Captiva C100, двигун Alloytec HFV6